tisdag-fisdag

Långprånkan och stötte på Tjorven's ena boyfriend MAX.. den andra Max. Inte Annie's Max.
Schäfern you know. Himla roligt att hon blir kär i alla dessa stora, stygga vargar.

Lär sig av den bästa. Av det mesta.

Min mage är kaos. Känns ju SÅDÄR att jobba idag om jag ska vara ärlig. Skulle helst ta semester i ett halvår nu om det gick. Men det går ju inte för sig. Om ingen har lust att försörja mig dock? Men trodde jag väl inte heller.

Nu ryker sista slantarna denna månad till ett SL-kort också. Det känns ju också HIMLA bra. Inte.
Nu får jag leva på sushi till löning. Näe, skämt å sido. Jag överlever. Synd att klaga. Egentligen!

nej men tjena.. nu måste jag sticka till jobbet. Rulla maki och se glad ut!
Jalla jalla jalla.

Vi hörs och görs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0