trött jag blir

Jag hade knåpat ihop ett riktigt bra. Ett riktigt snyggt inlägg som bara poff försvann i intet. Ur? I?
Jag orkar inte. Kan ju inte sitta och kopiera varje litet ord. Det går bara inte. Jag orkar inte ens skriva om inlägget. Det var för fint och det skulle varit på plats just DÅ. Trött jag blir.

Jag håller på plöjer igenom Sex and the city boxen som ligger framför mig.
Much to do today? hell no. Ligger som en luffis i soffan med lilla My toffs, luktar säkert inte gott, ätit pasta carbonara och druckit citronvatten.

Fick samtal av Jenny idag. Hon måste ju vara en av världens sötaste.
- tjeeeenaaaa snygging! Jag trodde jag såg dig nyss
- haha, jasså?
- Ja, jag såg en tjej med ljust hår och stora tuttar så tänkte direkt att det var du


Jenny Lundin i ett nötskal. haha..

Jag menar, jag kan ju självklart inte vara den enda här i SVÄRJE med ljusskalle och stora pattar.
Näää tänkte väl det ja.

Var säkert min syster..

Det är tyst här hemma. Lite läskigt.
Det är fan sanning att en annan människa kan skapa ett beroende. Hos en annan människa.
Även om man går varandra på nerverna. Även om man tillslut blir galen så är det bara så det ska vara.
Man ska vara. Vi ska vara. Vi är så.

Åh.. vem ska nu spotta vatten på mig "bara för att jag måste"? Vem ska nu be mig att "CHILLA JOSSAN"? Vem ska nu göra mig galen och kokande och sedan be mig "kom och lyssna på den här låten.. varje ord är menat till dig"?

Ack, ack, ack. Och tack, tack, tack.

Herreminjävlagud vad jag är sugen på att tatuera mig.
Någon som gör gratis? Jag är fan på. Eh.

Nej, ska återgå till mina girlystuff. Lukta svett och titta på Sex and the city.

Besos mi amores!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0