vilken överraskning

Hemma från jobbet. Äntligen! Eller äntligen. Världens slöaste arbetsdag. Iallafall dom sista timmarna. Men nu slog det mig att jag faktiskt är LEDIG till Tisdag nästa vecka. Softilicious!

Sebbe kom och hälsade på mig idag. Det var tur det annars hade jag gått under jorden.
Världens bästa Sebbi! Vi pratade som vanligt om allt mellan himmel och jord och jag skrattade lungorna ur mig.
- Men sebbe.. du är ju fan BOHEM!
- Tack för att du tycker att jag är en MÄNNISKA!


Ganska true förvisso!

Sen vill jag bara tala om att jag är hungrig, tjurig och irriterad. Meeeeeen.. not my problem.
Mm, jag ska nog göra blomkålsgratäng. Ja, det tänker jag göra. För den som bryr sig.

Sen ska jag ge min lilla jycke kärlek. Hon verkar lite nere.
Kan ju vara så att hon fått men för livet. Hrrfm! Maja och hennes karl var ju bara TVUGNA att idka samlag framför ungen. Gud, hon är ju helt apatisk.

tack hej, fuck dig!


Kommentarer
Postat av: mäjisch

ASSÅ! jag trodde du hade härdat henne för sånt här!!!b:(:(

2010-06-17 @ 00:50:30
URL: http://peeachys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0