å håll om mig, är det på riktigt, eller drömmer jag?

Mississippi kan vänta..

Jag sitter och kollar igenom sommarbilder till höger och vänster.
Det hugger lite i mitt hjärta. SÅ mycket saknar jag sommaren. Jag har ångest.
Jag behöver värme. Jag får dåligt VARJE morgon då jag måste sätta på mig, mössa, vantar, DUNjacka, kängor, halsduk osv. Ledsamt. Jag vill ha torr asfalt nu. Nu. Helst nyss. Jag vill ha solglasögon.
Jag vill ha invigning av uteserveringen på SNAPS. Jag vill vara på SNAPS varje kväll. Även fast jobbet väntar dagen efter. Det gör ingenting. Jag bara älskar allting med det. Värme, öl, människor. Människor UTAN dunjackor.
Nu ska jag föna mittbena. Det var länge sen. Får se om luggen är på min sida idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0