en frökus med te.

Vet ni hur jag började dagen idag? Nej, det vet ni inte så jag ska berätta det för er.
För det första så drömde jag att jag födde barn inatt. Ni vet, jag såg ALLT.
Men kände fan ingenting. Jag förlöste t.o.m mig SJÄLV(!!) Blev sjukt sur och sa till min... (HAHAHAHAH) kille att det här inte alls var rätt. Jag ville att det skulle vara som på riktigt. Vill ni veta vem min "kille" var? Jag dog själv när jag vaknade och skrattade ihjäl mig. Nej, men iallafall. Jag fick barn med Per Moberg. Hur kul är inte det då? Asroligt om man frågar mig alltså.

Hade även med mig Annie till jobbet idag. Har haft inlärning med henne, för hon ska faktiskt få jobba i helgen tänkte jag. Jag bara mååååste vara ledig. Har inga kläder att ta på mig. Ja, alltså jag ska spendera heeeela helgen åt att tvätta.... not!

Idag chockade jag mina araber ordentligt när jag "arab-jollrade" med tungan.
Ni som vet, askul. Dom höll på dö. Abbe t.o.m bjöd mig på hans bröllop!

Anyhow.. nu ska jag dricka mitt gröna te och äta upp mina frökus-smörgåsar!
Mums mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0