Gurgel-gurgel

Idag sprang jag faktiskt in på apoteket och köpte någon bakteriedödande gurgelmuggelmojja till min stackars, fina käft som mår lite dåligt. Ja, jag blev påtvingad lite smärtstillande också.
Den billigaste dom hade. Do I look cheap or something? 
Iallafall, jag brukar inte kunna gurgla grejer för då brukar jag vilja spy eller får åtminstonde kväljningar.
Men nu gick det tusan i mig jävligt bra. Det är nästan skönt att gurgla. Öppnade munnen och såg att den var helt skummig! MYYYYYYYYYYYYYYS.. Då fick jag dock kväljningar.
Men det känns lite bättre... Kanske inbillning, kanske inte.
Anyhow.. vet ni vad han säger, han som apotekarian? öh.. jaja, han som jobbade i kassan, han som inte riiiktigt hade tillräckligt bra betyg för att bli läkare. Iallafall.. han började berätta skräckhistorier om min "smärta" och hans "kompis" hade haft EXAKT samma smärta, och att han sedan tappade en tand pga det.
"det är nog bäst du kollar upp det där snarast, det kan vara riiiktigt allvarligt!" Men aja, tack för den du!

 


Min överlevnad just nu!


Kommentarer
Postat av: J

Sen jag började med hexident istället för listerine har jag nästan slutat blöda helt i tandköttet. Svinbra =)

2010-03-11 @ 08:44:39
URL: http://enentreprenors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0