Hela världen är så underbar!

Jag har varken haft lust eller tid att blogga. Men nu ska jag väl sätta fart igen. Maybe!

Kan iallafall meddela att jag hade världens bästa födelsedag.
Min bästa någonsin. Hittills. Det kan bli svårt att knäcka den här nöten.
Jag säger bara Tack tack TACK Annie! Tänk att gå ifrån "hatobjekt" till "lovers".
Jag menar, fanns det fler som oss i världen skulle den vara en liiite finare plats att leva på..
Just so you know!

Jag vet inte vad som har hänt med mig. Jag är glad hela tiden, jag ler hela tiden. Allting känns jättebra, även fast det kanske inte riktigt är det. Men det är liksom.. negativ energi som jag inte ens orkar bära runt på.
Det är underbart att gå runt med ett leende hela dagarna, istället för att sända ut neggo-tankar och ha attitydsögonbrynen på hajp hela, hela tiden.

Jag blir lite så här glad när jag tittar på bilder på mig själv från senaste dagarna också.
Förut var jag så himla tvungen att posa och vara fjantig för att få till det.
Titta nu, jag bara ler och bjuder på smilgroparna, AND I LIKE IT!
Och det är smittsamt tydligen också.

Oj, jag borde verkligen klä på mig nu... men jag orkar inte riiiiktigt ännu, hihi.
Jobb nu, 13-22.
Men...

... imorgon är det lördag!!!! Ni som inte kommer, kan ju.. ja.. skitpåär.

take me, make me

Kommentarer
Postat av: Jultomten.

Yo, fungerade den där grejen för tandköttet? Kröp det tillbaka igen?

2010-03-19 @ 13:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0