I'll show you

- du tjejen, fryser du?
- nja inte så värst...

Tills jag såg mina egna nipples skära igenom tröjan var allt heeeeelt okej.

När jag kom till jobbet idag så satt det en kille och åt redan.
Han hade en blond page, jättestora, fylliga läppar, stora framtänder, en marinblå skjorta och jeans och boots.
Det har ingenting med saken att göra. Det som har med saken att göra är att den här killen pratade mer än mig.
Jag fick nästan ont i öronen. Allt som gick att prata om, pratade han om. Han kom till restaurangen vid 12 kanske, han begav sig därifrån vid 15 tiden. Dessutom åt han buffé. Han tog TRE omgångar med mat.
Anyhow.. sen kom en stammis in. En som jag tycker om. Han är skön.
Sen började dom tjattra. När dom började prata politiska saker och om allt sånt där och började härja och debattera höll jag på bli galen, så jag gick ut och ställde mig. Jag klarar inte av att vara i samma rum som människor som debatterar, höjer rösten och pratar i munnen på varandra.
Det är inte riktigt min cup of tea. Sen gick stammisen iallafall och kvar blev blondisen. Han fortsatte att prata med mig, men då hade jag skavsår i öronen och orkade knappt att lyssna på honom.

Sen blev jag bara matt och gick iväg. Ändå fick jag höra att jag var otroligt trevlig.
Sen satte han på sig sin rock. Det var den hemskaste rock jag sett i hela mitt liv. Han hade ju ändå hyffsad klädstil. Men alltså ni skulle sett.. tänk er 17-1800-tal, rött, guld och fluff. Där har ni det! Jag log.

Annars har det faktiskt varit kul att jobba idag (mycket folk) så ja, heeelt okej.
Drog dessutom hem tidigare idag. MYCKET skönt vill jag lova.
Mindre skönt är att Annie ligger med luftrörskatarr och jag har lite probbs med helgjobb just nu.
Damnit.. bli frisk korvis.

Nu har det hänt, tre dagar i rad då jag åker hem från jobbet att jag tar samma buss som två snubbar som går på I Rågsved. Jag har aldrig sett så stenade människor i hela mitt liv. Vad jag kan minnas..
Alltså.. den ena, han är lite speedo, får lite ryck och hoppar och rycker med benen och röker syup i kvarten och ser bara stressad ut. Den andra ser ut att sova, med halvöppna ögon och bara jäääävligt down..
Jag tycker inte ens att det är kul. Det är bara så jävla tragiskt. Usch.

Något som däremot var kul var att hela bussen var full med moggisar! I LOVE THEM.
Om jag slutar med sushin, någongång, då jävlar ska jag jobba med moggisar. Det lovar jag!

Nu var mitt te uppdrucket och jag ska ta och bege mig in till duschen.
Som jag har längtat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0