Irri

VARFÖR jag ens orkar störa mig på "femonenet, KISSIE"!

1. Hon HATADE brunetter, det var så HIMLA fult. Nu är hon själv brunett - check.
2. Innan hon gjorde sina bamse-fejk-tuttar så skrev hon att hon "aaaaaaaaldrig" skulle vika ut sig.
Men hallå, hon sitter ju och nästintill "nipp-slippar" på varje jävla bild.
Jag är den sista människan som skulle bry mig om hon visade tuttarna. Men stå för det.
Att sitta i handduk och typ hålla den lite fint i kanterna preciiiiiiiis över nipplarna. Det är nästan pinsammare än att bara visa tuttarna. Herregud. Show em' u'r titties! Jag vet att det KOMMER att hända ändå. - check, check, CHECK!

Jag skulle lätt slängt upp en tuttbild om inte min mamma följde min blogg.
Eller iofs.. som att jag inte sprungit runt med tuttarna fria förut.

Anyhow...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0