Känns som att jag lämnar mitt bakomflutna före mig..

John Mayer, alltså, mums.

Nej, men jag ville bara spy lite bajs från huvudet ner i fingrarna.
Öppning - igen. Jag sov verkligen jättejättedåligt även fast jag la mig TIDIGT för första gången på 4 månader kanske. Jag låg ju i säng strax innan 12 herregud. Väl på jobbet fick jag SMS av A att hon är sjuk. Igen. Vilket inte är hennes fel. Men då sket sig hela min dag eftersom att jag då skulle vara tvungen att jobba ensam.
På riktigt, jag är 22 år och har redan magsår (och IBS...) Jag ville bara sätta mig ner på golvet och gråta.
Ungefär så roligt och bra har jag haft det idag. Jag har alltså jobbat 9h idag, men det känns som att jag jobbar i 3 dygn. Jag är inte ett dugg utvilad och jag skulle kunna somna när-som-helst.
Men det kan jag inte. För jag måste duscha, jag har en disk som behöver diskas.
Sen då, jo. DET FINNS ALDRIG EN LEDIG TVÄTTID NÅGONGÅNG I DET HÄR JÄVLA HUSET.
Jo, när jag jobbar. Visste ni att vi inte ens har en kl 7-tvättid i detta hus? Det är inte normalt.

Blä, nu orkar jag inte vara bitter längre. Jag vill vara rolig och glad och le.
Sen vill jag hångla också. Men det hör inte hit!


Kommentarer
Postat av: mäjuuun

Det är helg snart lilla Josefine och då ska jag styra och ställa i din restaurant så du får vila upp dig :D

2010-03-25 @ 20:36:18
URL: http://peeachys.blogspot.com
Postat av: Aleksanderkarine

Nice site, regards from the netherlands!

2012-06-05 @ 11:26:16
URL: http://aleksanderkarine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0