la lalalalalalal..

Imorse när jag vaknade hemma hos Annie så hade jag ont i magen.
Som vanligt dessa tideperfekt.. . Men det gick över. Sen kom hennes kompis Therese över.
Jag tror att vi tre skulle bli ett perfekt par.. typ.
Anyhow.. jag ringde och beställde en taxi eftersom att jag som vanligt int orkade åka kommunalt hemmifrån Annie till mitt jobb. MEN, jag hade beställt en tarre till kl 14.30 som aldrig kom. Ringde upp 020 och dom eller HON "Hanna" berättade att min bokninh fastnat i systemet och att hon skickat en ny taxi till mig.
Sen ringer en taxi mig. Det var ju... snällt.
Anyhow... kommer till jobbet. Jobbar med favvo-Emma. Men sjukt seg dag. Folk har typ kollat på Bög-Schlagern vilket jag H A T A R. Anyhow..
Efter jobbet kom Lina. P och mötte upp mig. Sen gick vi upp till henne och J och drog igång musik och drack en hel del vin. Eller jag iallafall.. J, drack ju inte ens ett helt glas. Sen gick han och la sig. Jag och L satt kvar och snacka en massa. Innan dess pratade jag på om män. J tycker att dock att jag bara träffar en massa skummisar.
Men what to do. Jag dras ju tydligen till skummisar. Eller skummisen. öh, eller något.
Just nu är jag halvblind och det ska bli kul att läsa detta inlägg imorgon och se  hur mycket felstavat som finns egentligen. Mmmmm mycket roligt!
Blä.. känner mug bllind, PLUS att jag sitter på en MAC-dator.. det är inte normalt och inte oke. Jag fattar verkligen inte MAC. och jag fattar inte att jag typ kommer att få sova ensam aslänge nu. Ja, om jag inte får e' la besök snart?????? Får jag? Nej, trodde väl det.
Kanske borde sova nu. Det finns ju ett jobb som väntar imorgon. Återigen.
Ska bara lyssna på J ett tag när han snarkar ifrån sovrummet.
Själv ska jag sova på madrassen i vardagsrummer som vanligt när jag sover här. '
JAG VILL INT SOVA EBSAM!!! HATAR DET!!!!
Anyhow.... godnatt love you guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0