Latmask

Usch vad lat jag har blivit med bloggandet. Men jag har verkligen haft ork.
Förlåt, fööööööööööörlåt så himla mycket. I will make it up to you guys!

Jag vill tacka alla som gjorde min kväll i lördags.
Jag hade jättejätteroligt och hoppas att ni också hade det.

Det roliga var att jag fick en hel pall med chips, jag fick en inslagen korv MED bröd, jag fick en tidning med massa olika husdjur i, 10-pack snorpapper, BINDOR, toalettblock, tandkrämstuber, deodoranter, ja, lite allt möjligt.
Jag vet inte riktigt om det var någon pik att jag är äcklig eller något i den stilen?
Jag skrattade iallafall ihjäl mig åt korvjäveln.



Min bror och jag höll oss sams hela kvällen och blev nog fullast av hela gänget



Eftersom att inte min älskling Anne kom så fick jag göra så här, jag fick LÅTSAS att katten-Jansson var Anne-herself;



Titta vad lite chips jag fick då... jag sparar några påsar till Tobi.



Allt är inte riktigt som det ser ut..




Jag tackar alla återigen. GRYMT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0