Lilla landet lätt och lagom

Jag vet inte, men det kanske bara är jag som tycker att det är pinsamt när det fattas 3kr när man ska betala i kassan. Jag tyckte det just idag och svettades lite. Inte nog med det så snodde jag en kasse.
Jag är fan undermedvetet kleptoman. Men det gör inte så mycket. Folk får ju alltid tillbaka det jag tar.

Jallafall! Nu ligger det rosa prinsess-ballonger utspridda i min stoooora lägenhet. Där vi allihopa ska få plats.
Jaja, det blir mysigt. Man får väl sätta.. sitta på varandra.
Jag har köpt mandeltårta a'la farmor, jag har köpt salta pinnar, jag har köpt två olika chipssorter, jag har köpt jättefina servetter, jag har köpt små papperstallrikar (orka diska), jag har köpt champagneglas.. i plast, jag har köpt andra plastglas, jag har köpt skitpapper sen så har jag möblerat om mitt hem också.
Fint, men lite konstigt.

HELVETE.. jag måste göra is nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0