one more try, let me put my arms around you

Sol sol, strålande sol!

Jag har egentligen verkligen ingen dötid att sitta vid datorn. Men jag bara känner "cooomeeee on".
Jag vill ta det lit eeasy innan jag ska till jobbet. Dom här killer-veckorna börjar fanimej kännas ordentligt.
Mitt huvud känns mycket större än det brukar, oh, then i mean it's BIG!

Aleks drog, vad jag tror, vid 8 imorse? Gjorde du det? Hahah. Jag sov som en stock.
Eller ja, jag gick upp och låste dörren efter honom. Damnit..
Han visade mig sjuuuka klipp på youtube igår. Jag ska lägga upp ett här sen när jag har ork och tid för det.
Ni kommer att bli IMPADE! Tror jag det. Jag börjar smått börja inse varför jag saknar att umgås med killar istället för tjejer, vilket jag gjorde mycket förut. OCH det är sååå skönt, man slipper raka benen eller murren. Ingenting, för absolut ingenting kommer att hända! Å det är ju skönt. Att ha i tanken. Inte för att jag ofta brukar göra det när jag umgås med mina kvinnor. Men ni förstår, hoppas jag.

Jävlar.. nu har jag 10 minuter på mig att klä på mig. Bör kanske göra det.

Fyfan vilken lycka jag känner när jag tittar ut. Det känns som "everything is possiable!"
Det är det, bara man vill.

"Fyfan Bobban.. jag låg precis och tänkte att 'fyfaaaan vad vit jag är..' Men nu när jag ser på dig... HELVETE vad blek du är!"  - Aleks.

Jag säger det. Jag är nästan GENOMSKINLIG! *ogilla*

Nej men hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0