skön söndag

Jag har jobbat idag igen. YEY. Jag jobbar ju som sagt dygnet runt nästan nu.
Eller ja, typ. Men det är ju skäöööööööööööööööönt. TYP!

Amanda kom till jobbet idag. Så, jag och Emma bestämde oss (och amanda) för att dra till söder direkt efter jobbet och ta något glas. Det var Emmas sista dag, så det kändes ju som att det skulle sitta lite fint.
In till söder och in på söderkällarn och mumsa i oss öl. Det satt fint!

Ångest med att ta TARRE hem med amanda. SJUKT dyrt. Sjukt ovärt!
Nu ligger Mandis i sängen och väntar på mig. Jag ska nog sällskapa henne nu.
Säger ju det, kan INTE sova ensam! Anyhow... Jag är lite fullis. Mysigt.
Frång sängen lät nyss: "fan. din säng är så jävla skön!" Tack Mandis.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0