Tröttare än tröttigaste!

ALLA som kommit in på jobbet har frågat mig "mår du bra eller?" idag.
Jag är heeeelt väck. Å då hade jag ändå svept två red bull. Helt galet. Men nä.
Jag som ändå sminkade mig så himla fint idag för att INTE se trött och förjävlig ut.
Men jag tror att jag failade.. tydligen.

Jag har verkligen varit trött på allt och alla idag. Trött på kineser som inte kan svenska. Vilket inte är så jättemycket deras fel. Men jag bara "mmm.. mm. aah.. mmm. okej... mm" typ.
Noll motivation att lära ut svenska en dag som denna. Sen att ens FÖRSÖKA ge folk komplimanger som inte kan ta dom. Det orkar jag inte heller med. Arslen. Ni ska inte behöva höra snälla saker.

Själv fick jag höra att jag är "vacker, dansar fint-e och sjunga bra-a" sen gick kinesen och köpte "bLownies" till oss. Då kunde jag inte störa mig på henne längre idag. Det gick över litegrann. Även om jag inte ens åt upp den.
Jag kan aldrig mer dricka läsk eller äta socker. Jag bara känner det i mig.

Jag fyller år om exakt en vecka. Jag fick sjuk åldersnojja idag. Jag börjar närma mig 30.
Hjälp...

Förgyll min dag. Tack.

Kommentarer
Postat av: sylvia

AHMEN LOOOOOOL! närmar dig trettio ja. hahahaha

Stackars Malle FYLLER 30! Han har ångest om något ;)

2010-03-11 @ 08:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0