å bilen går bra?

Om jag nu hade haft en bil hade den gått så JÄVLA bra! För jag mår så JÄVLA bra.
Ska snart promenera ner till tåget och åka till, dam dam DAM.. Märsta. Och jag mår inte ens dåligt över det. Det ska faktiskt bli ganska gött att åka till min childhood igen och mysa.

Sen ringde jag iofs pappa och tvingade honom att bjuda mig på middag idag. Men...

Får ångest. Jobbar hela helgen. Pappa drar till landet. Jag vill också till landet. Hänga på badbryggan hela, hela dagarna. Låta Tjorven springa fritt i gräset och bada. Jaga "helikoptrarna" jag glömmer ALLTID bort vad dom äckliga djuren heter. Hjälp? Dom lever iallafall bara 24h. Kul liv.

Men nej, istället ska man stå och jobba och svettas ihjäl.
Sen vill jag bara dra HÄRIFRÅN också. Flempan alltså.
Det kan fan inte vara lagligt att börja spränga vägar/berg dylikt 06.00 på morgonen!?
Jag trodde klockan var strax över 11 när jag såg att klockan bara var NATTEN/MORGONEN.
Herregud. Så här har det varit sen jag flyttade hit. Usch. Men ja, det ska verkligen bli ett sant nöje att flytta.

Nää näää.. nu ska jag dra mig. Får se om det händer något i bloggen i helgen. Man vet ju aldrig!
Jag kanske flyttar hem till Märsta.
Ah, you wish.

Annars.... TREVLIG HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0