älskling

Jag minns nästan inte riktigt hur bra eller dåligt man ska eller brukar må efter 1½ liter vin.
Uh. Gränser Josefine, vad har vi sagt om gränser egentligen. Men mums, det var mums då.

När vi gick ut sista rundan igår natt så satte sig Nadja i ett hörn i våran lilla rasthage.
Hon började kaskadspy. Precis som på den gamla goa tiden, medans jag den snälla vännen står och skrattar åt henne. Hålla håret? Äh, det är för pussys. Hon hade precis tänt en som hon släckte i sin egen pizzahög.
Mysigt!

Utan att klä av sig kraschade hon i min säng. Å jag därefter. Jag känner mig jättehemsk. Vet ni vad jag gjorde mitt i natten? Jycken låg vid fötterna. Eftersom att hon antagligen tyckte att vi tog alldeles för stor plats.
Så när jag sträckte på mig råkade jag sparka ner henne från sängen, och ett duns hördes och bakom sängen fram till mig kröp hon fram med öronen bakåt. Stackars mitt lilla håriga barn!

Jag vill bara tala om att jag börjar lida utav närhetsbehov.
Som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0