haha

Jag har fortfarande inte åkt hem och packat än. Jag suger verkligen.
Duktigt.

Men snart så.. i have too. Väntar bara på att mitt faderskap ska ringa upp igen så jag kan fråga honom om han kan vara skjuts. Jag menar.. eh, palla köra flyttlasset på BUSSEN. Nej tack.

Piia: "hahaha bussen? ta taxi" utstrålar jag rikedom eller? Nej.

Sebbe ringde idag också. Han ville ses. Jag med. Men det fick vi ju inte.
Sen försökte jag lura honom att att HAN ska få skjutsa mina saker, men med borttappat körkort och ingen bil blir det la lite svårt. Ja, min bror försöker jag också få tag på. Need my cash. JAO.. förlåt.

Han vann förövrigt tävlingen på NRJ. se.. hahahaha.. "Röstningen är avslutad och Sushi-Daniel vann!"
Jag undrar VAD han vann. NRJ's skiva eller? Nej...

Nu håller jag på att somna. Frukost och piggna till så jag kan börja köra liksom.
Köra.. alltså.. inte bil. Ni vet, gå till tåget och packa, städa och allt det där. Sen dra, baaaara dra.
Till mitt nya hem! =D! See you on röda linjen ey.

Kommentarer
Postat av: Anne

Han vann ju en Samsung-mobil :)

2010-05-28 @ 13:04:57
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: you know who

GLÖM INTE BORT MINA CONVERSE

2010-05-28 @ 16:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0