"ingen händelse"

Bullen tycker att jag blivit smal och försöker göda mig. Eller inte just nu för tillfället.
Men typ igår, och tidigare idag. Hehe.. Inte för att jag gjort något speciellt. Men det känns väl.. bra.

Sjukt jobbig grej hände på jobbet igår. Eller jobbig.. mest amatörig.
Jag råkade stänga av min telefon med OFLIT i fickan.. (fittan.. närå..) och när jag slog på den igen, slog det mig att jag faktiskt inte har samma PIN-kod som förr. Jag var lost. Jag kom inte på den. Tredje försöket. SPÄRR!
Jag var helt blockad ifrån mitt SOCIALA nätverk via telefonen. Men det är ju som vanligt.

Idag när jag kom hem och återställde problemet så hade jag 12 SMS.
Varav 10 var från samma person. Haha.. gulligt. Eller SMS.. det var SMS om missade samtal från 222.
Anyhow.. poppis. Så klart, när telefonen är avstängd, annars inte alls. Så klart.

Just nu sitter jag i soffan och solen bränner igenom fönstret. Min nästa lägenhet måste fan ha balle, annars är det inte okej. Men, men. Det kommer ju vara vintertid nästan när jag flyttar ändå. Så. Men ändå.

Idag ska jag till Sundbyberg och bli bjuden på mat! Feting nice..
Jag blir t.o.m hämtad. Det får fan 5 +++++.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0