it's gettin' hot in here

so take off all your clothes. På riktigt, svettades när jag var ute och lattjade i skogen med körven.
öh. det där lät bara så jävla äckligt.

Det är så jävla underbart att inte bara SOLEN har kommit utan även VÄRMEN. Den är fruktansvärt efterlängtad må jag säga. Idag ska jag ha mysfredag med Piia. Vi ska sätta oss i vitan, dricka mys, hänga med punkarna och bara tat' soft. Gud, nu minns jag gymnasietiderna. Vitan, Bågen, Tanto, Rålis.
Man var så full, man var så glad, man bara hånglade med allt och alla och ja. Vad fint det var!

Så idag ska jag och Piia göra det. Eller ja, hångla med allt och alla tror jag inte.

Dock har vi matproblem.. vad fan ska man äta? Vi har egentligen bara råd med nudlar.
Men vadfan, det är fredag. Vi kör på och SKRAPAR ihop det sista vi äger för en skön kväll. haha..

Inte nog med det tänkte jag nog flytta in hos Piia. Eller ja, sno hennes lägenhet.
Jag hoppas hon är serri, Jag är. Jag menar.. hoppa från flempan till vårby är väl inte sån jävla skillnad?

Piia: alltså jag vägrar ju ställa mig och laga mat vid gasspisen
Josefine: nej men skärp dig.. sånt där håller inte vi på med! vi är inte skapta för det


Kommentarer
Postat av: Piia

Hahahhaa <3

2010-05-14 @ 14:08:29
URL: http://piia.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0