JALLA-HEJDÅ-SATS!

Sådärja! Nu fick jag äntligen ett mail tillbaka av min f.d PT. Nu är mitt SATS-kort äntligen uppsagt.
Aaaah, som jag har längtat. 350:- rikare på kuppen varje månad! Det känns lite bättre.
Ändå ingen som tränar på SATS längre.. eller ja okej.. Sandra och Marlene kanske? Eller? haha!

Nej, men nu måste jag också börja leta bostad. Yeah, you heard me. Gotta move.
och kanske titta på lite andra jobb.. Har man börjat om på ruta ett. Då gör man om allt.
Iallafall om man heter Josefine. Jag vill bara ordna allting.

Tror att jag ska maila Amanda's pappa. ?

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag tränar på SATS! Typ en gång i månaden... SÅ värt det. Inte. Ska nog säga upp mitt också.

2010-05-04 @ 16:53:02
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0