lite äcklo

Svettig och fettig. Eller fettig. Lite små-fettigt hår. Men det är ju FINT! Smeka?
På riktigt. Sommaren är här! Vem behöver vår när sommaren kommer dirr.
Efter snöstormen kommer värmeböljan. Love it!

Idag vaknade VI 11.30... det är fan inte okej. Känner mig som världens sämsta mamma.
Men vad ska jag göra egentligen? Inte ens korven vill gå upp. Haha.. jag har verkligen fått världens bästa hund.

Varmt varmt VARMT är det idag. oj oj ooooj... Jag tycker synd om Maja som får stå och svettas på sushin just nu.
Och jag tycker synd om mig för det känns som att det kryper fästningar på mig överallt.
Aaaahhh.. ticks. Spasmer. Allt.

Men hallå... vem vill göra något? Jag vill. Mycket.


Och nej, jag vill absolut inte göra "något" med någon som har blont, bakåtslickat hår, lila solglasögon, PRASSELBYXOR, äckel-spänn-linne, strumpor och GYMPAskor och en stor fet TRIBAL på axeln. 
Jag vet inte.. jag blir bara förbannad.
Lämna 90-talet bakom dig. Litegrann åtminstone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0