"min franska balle"

Såja. När hade jag tänkt att bli människa igen då? Typ aldrig eller? Nej, kanske inte.

Igår fick jag möta paniken i vitögat. Eller det där lät helt fel.. men anyhow.
Igår blev jag bjuden på supermumsig paj, vin och öl, musik och mycket, mycket trevligt sällskap!
Tjorven fick också hänga med och hon har skaffat sig en favvo. Definitivt!

När vi sedan skulle åka hem så fick jag en svag panik på tunnelbanan.
Det var nattetid och jag fick is i magen för att jag inte ens visste om det gick några tåg och det var fuckin' iskallt ute. När vi kommer fram till t-centralen står det ÖVERALLT att nästa tåg mot Södertäljde C går NOLLFEM-TOLV.
05.12.
Det var too much asså.

Men jag fick tag på en spärrvakt som berättade att gick ett tidigare tåg. Thank you God.
Hade det inte gjort det, hade jag på riktigt åkt med tåget till Märsta och sovit hos mamma.
Men som tur var behövde jag inte det.

På vägen hem ringde jag Oskar eftersom att jag var livrädd. Vandra i flempan mitt i natten, i mörkret, vill INGEN!
Inte ens supercoolaste jag. Väl hemma så gjorde jag SOPPA. Ja, alltså som jag åt.

Efter det var godnatt. och nu är jag vaken.. "vaken". Imorgon kommer det en tjej och ska titta på lägenheten.
Jag tror faktiskt att jag måste städa. Mycket och snyggt. Snart. Very snart. Typ, nu. Nyss.

Men blä, vad fan dillar jag om! HEDDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0