slut i kolan

Jag vet inte, men jag tror att jag har fått huvudvärk av vädrets jävla damp-vändning helt plötsligt.
Jag klagar aboslut inte. Har inte varit så glad som jag är just nu på micket, micket länge.
Så himla underbart. Jävligt underbart! Ja, om man bortser från huvudvärken och att jag förmodligen blivit matförgiftad eller någonting. Jag brukar iallafall inte springa på toa 25 ggr om dagen i vanliga fall.

Jag är helt tom. Men jag har ingen lust att äta. Men det kanske mest beror på att jag har absolut inte har någonting hemma. För första gången EVER sen jag flyttade. Har inte ens toalettpapper. SICKO!
Imorgon blir jag ännu fattigare då jag måste köpa busskort också. Kul, kul. Jättekul.

Fast något som faktiskt ÄR kul att jag flyttar om cirka 2 veckor, kanske tidigare. Vem vet?
Jag får ju nycklarna redan i veckan. HIHIHIHIHI. Okej, det är inte på Kungsholmen direkt.
Men där hamnar jag. Sen. Nästa år kanske. Jadå. Nej, men jag byter Flempan mot Våris.

50kvm, nyrenoverat (av Piia herself, hihi..), BALKONG, BADKAR, nära till strand.
Alltså.. ja, jag är bara helt glad just nu. Säga vad man vill. Men jag gillar dessa mångkulturella ställen.
HO HO JA JA!

Näeee... nu är jag trött och imorgon är jag  LEDIG!

Sol i sinne, brun inne / Rudolf


Kommentarer
Postat av: majish

-Är mamma ledsen?

-Nää Sune, mamma är rörd!

2010-05-18 @ 15:52:21
URL: http://peeachys.blogspot.com
Postat av: Reidarmagnhild

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-11-24 @ 08:15:48
URL: http://reidarmagnhild.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0