snäll onsdag

Idag var jag på långprommis med Tjorv. 2 timmar. Ofrivilligt. Jag tycker inte om när FOLK vilseleder mig när man ska möta dom på ett visst ställe. Jag vill upplysa alla människor om att vara NOGRANNA med beskrivningar.
Tack.

Sen fick jag traska mot apoteket. Jag träffade på världens sötaste pensionärer på vägen dit.
Eller ja, utanför. Jag skulle för första gången någonsin försöka lämna Tjorvs utanför. Ensam.
Vilket gjorde ont i hjärtat och i pensionärernas hjärtan med.

Världens sötaste tant stannade kvar ute "jag kan passa din lilla hund, hon får sitta här i korgen"
Sen när jag kommer in på apoteket är det en kille där som ger sin nummerlapp till mig och säger "du kan gå före, det gör ingenting.. jag har inte bråttom" Ja, ibland förvånar människor mig.

Glad som jag var när jag gick därifrån, gick jag också förbi byggplatsen. Ja, dom bygger ännuuu mer hus eller vad det är vid centrum här i Märsta. (Ja, jag är kvar..) Byggmän + jag + shorts + linne + bara ben..
Det var roligt. Alltid roligt med uppmärksamhet.

Jag håller på att somna just nu. Powernap. Ja. Jobba sen? JA. Blä? Ja. Orkar inte? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0