sol, sol, strålande sol

Mår oförskämt bra idag med! Det är så himla underbart. Ni vet när man känner sig så här, fridfull?
Så känner jag mig just nu, absolut. Oerhört fridfull. Lugn och härlig.

Pratade med Maja tidigare idag. Vi har fått någong slags "hang-up" på varandra.
Ni vet, som en drog. Något man måste ha en dos av om dagen för att liksom klampa vidare. Haha..
Patetiskt, I KNOW. Men det är så himla roligt. Jag älskar att det är just Maja jag jobbar med också.
Jag gråter dock lite över att inte få jobba med henne i helgen. Jag bävar. Hur ska jag överleva?

Anyhooow..

Jag måste försöka tvinga i Tjorven mat och vatten. Blir ju orolig. Hon ser så.. ynklig och liten ut.
Jag vill ju ha en maffioso doggy med kött på benen.
Snark, vad trött jag är. Why oh why, kan man undra. Jag som alltid blir så himla pigg av mig själv när det är sånt här väder. Vaknar typ 7 på morgonen. Okeeej, jag la mig förvisso vid 4 inatt. Moget. Inte.

För tillfället så sitter jag och funderar på vad fan jag gör inne? Varför är jag inte ute och stångas med dom andra små tjurarna. Kossorna... whatever. Jag trivs bäääättre häääär.. där jag kan klicka på datoooorn.
NÄ FYFAN. ÄNDRING!

Ska försöka fixa håret, sen drar jag nog till Moggis-höjden med tjorv och drar ut maja på gräsplätten.
Så mycket kunder kan det inte vara nu. Nää näää naaaaaaj. Ja, så får planen bli. För nu har jag ångest över att sitta inne, när det är sol ute. Jag trivs som fan med att hänga i Hammarbyhöjden. Jag blir så fascinerad utav alla människor som bor och härjar där. Antingen är det riktiga riksmongon, eller så är det super-rika uppåt-näsiga människor, eller så är det så sjukt snygga män så man tuppar av. och oftast går dom runt med barnvagn också.
Jag vet inte hur många potentiella boyfriends jag har pekat ut där. Men, många.

Nej, nu blir det fullrulle. Upp och hoppa sa en loppa!

Sol i sinne, brun inne / Rudolf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0