UV

Snark, snark, SNARK.

Nej, den här dagen var ju inte så jätterolig. Allting börjar med att jag inte kunnat sova inatt för jag har varken sovit hemma, eller kunnat sova för att min hund har pipit som in i hela natten..
När jag väl vaknar så vaknar jag av min MAMMA som skriker eller iaf ber mig att gå upp.
På riktigt.. ni vet inte hur irriterad jag blir när någon ANNAN ber mig kliva upp när jag ligger och sover.
Speciellt inte min mamma. Men just nu så måste jag vara här, okej, jag vill ju också eftersom att jag inte riktigt känner mig hemma i Flemp-lägenheten för tillfället. Men på torsdag måste jag dit.

Då ska jag tvätta och packa ihop alla mina saker för att på fredag går första flyttlasset.
Jag längtar så jag håller på att smälla av kan jag tala om.

Men tillbaka till det tråkiga. Jag har varit hos veterinären med tjorv idag och lämnade urinprov.
Så klart har hon åkt på urinvägsinfektion. KUL. Stackars mitt barn. Och stackars min plånbok.
Jag säger bara en sak: Tack farmor och farfar för att ni jämt är helt underbara!
Inte nog med det så blev ju hennes försäkringspapper inskickade IDAG. Samma dag hon går och blir sjuk.
Kul kul kuuuuuuuuul. Så himla kul sa jag det?

Nåja.. nu har hon fått två sprutor och imorgon ska hon börja med antibiotika-kuren.

Igår var vi och myste med Nathalie och Nicole.... och Jonas. Han fick inte mysa så mycket. Men ändå.
Nicole och Tjorven är bästisar nu. Och, nä.. Nicole är ingen hund. Hon är en människovalp. ;-)

Jaha, nähä.. om man skulle börja fixa sig. Man har ju ett jobb som kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0