when you hit me, hit me hard

Jag var tydligen inte så bränd som jag trodde tidigare idag. Thank god. Jag är bara varm och röd/BRUNARE än innan och det är ju mer än gärna välkommet. Tillochmed mina små fräknar på nosen och kinderna börjar titta fram. Herregud.. jag älskar att INTE vara blek. En vacker dag så flyttar jag dit, där det alltid är så här.
Då blir jag en oerhört lycklig och brun kvinna för resten av mitt liv. Och säkerligen skrynklig med..

Min mage är ju något däremot jag kan sälja till helvete. Vad är felet NU då? Får ju inte i mig någonting. 
Det var iaf dagens OFF.

Även fast jag hade oundvikliga magproblem (UTAN MAGTABLETTER) så tog jag mig in till söder och mötte upp D för att dra oss vidare till Vitan och dricka kopiösa mängder med vin. Eller mja, jag drack två.
På vägen hände mycket intressant.

Jag blir stoppad typ 7 ggr av folk som vill prata med mig. Ja, OM min hund. Så klart.
Hon är den bästa magneten jag kunde skaffat mig. hoho jaja..
När vi sedan ska gå över vägen så ser jag en man på andra sidan, som försöker få över sin setter-valp till trottoaren. Jag ser hur valpen hukar sig och är på väg för att lägga en kabel på vägen.
Mannen ser förvirrad ut och ropar "naaj, kom nu Totte" Men han hinne inte. Totte hinner däremot lägga sina kablar på vägen. När jag går över till andra sidan så börjar vi snick-snacka för TOTTE blev kär i Tjorven. Så klart.
När vi är klara och har tjitt-tjattat klart så säger David "hur känns det att din hund har rört vid en kändishund?"
Vadå, vem var kändis? Hunden? Totte? NEJ MEN NEJ. Totte's husse var ju MÅNS HERNGREN. Ganska tufft.
Inte för att jag fattade att det ens var han, men änyhaouw.

Vin i Vitan. Fin fint! Och damp-hunden gick loss och käkade vindruvor och hade dragkamp med D.
Nåja..

Jag är helt väck för tillfället. För mycket sol. och mer imorgon. Då ska jag till Märsta faktiskt.
Eller jag ska mysa Med Sandra över massor med vin och så. Som vanligt. Varje år. SÄTUNAPARKEN!
Meet me there. Sen lämna min älskling till min syster som ska passa henne i helgen då jag ska jobba som en tok.

Sen har jag lite saker som stör mig just nu.. men jag har varken ork eller lust att gå in på det.
SÅ DET SÅ! :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0