bu och bä

Blä. Nu blev kvällen bara ännu jobbigare. Det här var ju knappast det jag behövde.
Blir lite ledsen inombords när det faktiskt blev och blir som Du trodde.
Jag hoppas bara att allting blir bra en dag. Att du vaknar upp och inser hur fantastiskt bra du har det egentligen och att du inte behöver massa skit i ditt liv för att trigga igång kickar.
Det finns andra sätt. Andra bra sätt som gör dig glad.

Jag hatar inte Dig. Jag hatar bara att inte riktigt kunna veta vad som ska hända, innan det händer.
Jag hade en liten fågel i örat som sa "Josefine, det här bådar inte gott!" Den fågeln hade ju tillslut rätt. Den fågeln hade rätt redan i April att det skulle sluta this way. Men det är helt okej nu. MEN.. jag är inte mer än människa.
Och jag fick en in-my-face på den. Blä. Nu blev jag bara lite senti. Ingen fara. Det här är över.

Önskar bara att det går över för dig med. Ta tag i dig nu.
Som jag sa till dig tidigare idag. Jag finns här om du vill prata, men jag tänker inte tvinga dig.


Men jag finns inte runt lillfingret längre. Jag gör inte det. Den tiden, det var ett bra tag sen nu.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0