less på't

Fo real. Jag vill verkligen göra en bröstförminskning. Och med det, egentligen på en gång.
Jag vet att jag sagt att jag vill vänta tills EFTER jag fött barn. Men, jag kan inte vänta så länge.
Det här handlar om inget annan än mig själv. Jag vill verkligen inte ha stora tuttar.
Jag tycker inte det är fint. På mig. Och jag har haft stora tuttar sen jag var 12.
Det är inte roligt. Jag känner mig inte SNYGG i stora tuttar. Känner mig dock FET.

Så ja. Hur jag nu ska gå tillväga är frågan. Men det löser sig.
Fast aj, fett ont. Mamma har gjort det. "Jossan det gör FETT ont"

Kan väl åtminstonde få mig en D-kupa.

Lyxproblem kan ni tycka. jajo.. fast nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0