pizza mama mia

Jag kan banta en annan dag. Jag är sjuk och tröstäter. Vilket jag borde få göra tycker jag!
Iallafall efter idag. Har varit nära döden hundra gånger idag tror jag.
Jag har inte kunnat sova inatt för att jag knappt kunnat andas. Och bara tanken på att jag skulle ta mig hem idag i snöstorm, med 40kg's packning och som en jävla snorfia var inte det ultimata för mig kan jag säga er!

Snöt ut min hjärna när jag vaknade idag. Skulle sedan ta bussen. Gick på och såg cribbe. Skulle sätta mig på andra sidan av honom. Men när jag sätter mig ner så sätter jag mig ner på golvet istället.
Cribbe låtsades som att han inte ens kände mig tills han tyckte synd om mig för att jag är sjuk och låg där utan att komma upp. STACKARS MIG!! Juste.

Nä, nu ska jag skjuta in en pizza i ugnen. Man tager vad man haver!
Smaklig måltid. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0