"sluta slå honom med helikoptern i huvudet!"

Jag tänkte bli vuxen idag och lägga mig en bra tid. En bra tid för att vara mig alltså.
Det är helt sinnessjukt att inget (som SÖMN kanske) driver mig att lägga mig tidigare om kvällarna då jag faktiskt börjar tidigt om mornarna. Ja, jag anser att 7:00-7:30 är tidigt. Iallafall om man plusar ihop det med att jag somnar vid 3-4 på morgonen. Då jag även lagt mig tidigare. Sick in my head.

Seriöst, jag behöver världens mysigaste sovsällskap. Någon/t som driver mig att faktiskt lägga mig i sängen.
Det ÄR inte roande att lägga sig i en kall säng. Ensam (ok, tjorvis också...) men ändå.
Behöver en varm kropp. Börjar seriöst att bli deprimerad över hur lite närhet man får/tar nu för tiden.
"det är väl bara att ringa någon" svar på det: Det är inte lika roligt. Jobbar inte så.

Grina.

Wööööööööööööööw vad trött jag är. Jag hoppas, HOPPAS att det håller i sig så att jag kan somna senare.
Eller snart, rättare sagt.

Har varit så jävla PMS:ig hela morgonen och förmiddagen idag. Så där fed up och låtit irriterad.
Tog min rast på vilan idag. Vilket betydde att jag kunde sova 30 minuter. Hur underbart som helst!
Och när jag vaknade, så vaknade jag av att L och T hoppade mot mig och T sätter sig på huk vid mig "Josefine, sover också.." sen kramade dom mig och min dag blev bra igen. Gulle er! Tack.

Utöver det så har jag sjukt ont i fittan. Jävla Fröken Röd. Stick!



Kommentarer
Postat av: maggie

Sov med mig.... i want that

2010-11-30 @ 18:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0