uh

Idag önskar jag att jag aldrig någonsin hade klippt av mitt hår.
Varför ska just jag lida av så jävla mycket beslutsångest hela tiden vad det gäller, ALLT?
Ni förstår inte hur jobbigt det är.

Å ändå sitter jag och tycker att jag själv är skitsnygg i pagge. Eftersom att jag har så uppklippt hår så ser det ju ut som att jag har en pagge när jag sätter upp längden av håret och låter det andra bara falla ner.

Men nej nej, nu har jag mellanläge, mellanblont och ASFETTIGT hår!




och kom inte med något "var nöjd som du ääääär" JAG ÄR DET! Not. 2day.
Ska nog börja använda perre. Då kan jag vara blond och korhårig ena dagen och mööörk och exotisk och låånghårig nästa dag! Perfffff. Men det funkar inte riktigt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0