vintern rasar

Woho! Fan vad kallt det har varit idag. Fast ändå sjukt skönt. Friskt, uppiggande!
Var inne på Lilla My idag. Inte varit där sen 2008. Det luktar bajs i min näsa. Bebbibajs.
Idag fick jag alla att däcka. Även dom som annars inte brukar somna. Så mina kollegor var uuutruuuligt glada över att jag var där och dom bad mig att alltid komma och ta vilan! Man är ju lite som John Blund va.

Jag har åkt stjärtlapp i 2h. Jag har rullat i snön. Gjort snöänglar och myst med mina gosfisar.
Jag blir så glad. Hur morgontrött jag än är och inte ens vill gå upp så är det alltid värt det tillslut.
Jag han knappt komma in på gården idag först en liten påge på 1,5 (min lilla Ibra, fast jättesvensk) vinkade och ropade "HEJ JOSEFINE!" Har helt enkelt varit en mysig dag. Tack och hej!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0