?

Stefan Johansson säger:
iaf tills dess att jag kommerp å ett sätt att ha sex med en whiskeyflaska
det där kom ut lite fel
jag borde lära mig tänka innan jag skriver
eller jag borde lära mig tänka
och skriva
kanske inte samtidigt
eller i fel ordning
middag kanske jag borde ha ätit.
yoda är jag
när jag kommer tillbaka till jobbet så ska jag säga till alla kunder att jag suttit inne för misshandel
spöade skiten ur ett släp med min tå.
fick sitta inne i en vecka för grov misshandel och våldtäktsförsök
på ett släp.
jag undrar om det är sällskap kärlek eller sex som jag har fått för lite av
sex naturligtvis då jag är oskuld, men ja menar
liksom.

totte säger:
vänta.. måste sätta på upptagenstatus innan jag läser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0