"hade han nå hål då den jäveln?"

Mina käraste, underbaraste läsare! Nu har vi Fredag igen och vad säger vi då? (kom igen, ni vet..)
Jag startade dagen med en prånkis med lilla Tjorvis och kom in och gjorde en omelett med rivna morötter i.
Hallååååå, man måste våga testa lite här i världens. Trysexual. På alla plan. Ok, NEXT!

Jag fick nyss uppstötningar när jag kolla på Biggest losers. Hjälp asså!

Så disken är fixad. Nu är det dags att dammsuga och fixa iordning lite.
Kanske köra in lite kläder i garderoberna. Eh.. det är fan inte ok att leva i resväskor.
HUR ORKAR MAN?! jag orkar inte. Mina kläder ligger och gråter i högar.

Jaha, Fredag. Idag ska jag smutta bubblish och mojito med min lovergirl Nadja! Nom nom.
Seeeeeeeeen då? Vi får se.

Men, tills vidare. Jalla, hejdå lovers.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0