"I'm litstening, amuse me!"

Idag har jag vaknat och haft ont i hela kroppen. Det var sol jag blev lycklig.
Kollade ut och såg SNÖ och blev ledsen och tagen på sängen. Bokstavligt talat.

Idag har jag förgiftat mig själv. Jag har tagit i ruttna kläder med händerna och ja, blivit förgiftad.
Eller jag måste ha blivit det för jag kunde inte andas. Jag blev förbannad också.
Hungrig är jag.

Jag vet att jag skriver så sjukt osammanhängande (hört) men jag skriver lite som jag tänker.
Det är meningen med det hela tänkte jag. "I huvudet på Josefine..." Ni fattar.

Det är ju Fredag idag. Vad gör vi då? Hm.. ser nykter ut från min sida.
Din sida då? ALDRIG NÅGON SOM KAN SVARA PÅ MINA FRÅGOR.
Märkligt med tanke på HUR många läsare jag egentligen har. Trist.
Ni suger!

Not.

Det kliar över hela min kropp!!! Jag kommer dö. Det kommer växa fingrar på/ur min kropp lite här och där.
och får jag barn snart så kommer dom bli gröna eller GULA och typ lukta illa.
Ni vet som han i Sin City? Typ så. Ååå fyfan. Varför ska jag alltid röra allt som ingen annan vill röra?

Ok, det där kan ju misstolkas OCKSÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0