knip

Nej, nu börjar det bli så jävla tråkigt att gå hemma så jag vet inte vad jag ska göra.
HOPPAS jag får ett bra samtal imorgon. Eller senast på onsdag. I vilket fall som helst så måste jag ringa dagiset imorgon och tala om att jag lever och har all tid i världen för dom. Hoppas dom har tid för mig.

Ringde dessutom underlivsdoktorn idag. 5 ggr. Men det var ju ingen som ville svara.
Testar imorrn istället. Jag har fobi. Jag kan INTE tala in på telefonsvarare. Ka-ta-strooooof!
Jaja, en dag ska jag också bli vuxen. Man måste ju hålla kollen liksom!

Har sjukt ont i halsen med och nästintill feber. Men jag intalar mig själv att jag inte alls har det.
Blaha blaha.

Idag vaknade jag hemma hos Nadja och hade fått en jättegullig lapp som hon lämnat innan hon dragit till jobbet. Sen vankades det lunch med Marlene och Sandra på Brödboden. Blandsallad. Eller om vi säger så här.. jag fick DRESSING med sallad. Såg jag ut att gilla sås eller så? Tydligen.

"Men hon dejtade en kille förut som kallades för hästballen!"

Jag
älskar att Marlene NÄSTAN är värre än mig!

Sen drog vi hem till Sandra och Dennis och spelade Wii. SÅ KLART!
Vi skrek och var galna som vanligt. Den där jävla svampjäveln alltså.
Sandra springer runt där som svamp med BLÖJA! Man blir tokig när man råkar hamna på det där jävla svamphuvudet och man bara står där och studsar.. jeeeesus!

NEXT TIME. Den där jävla skit-bossen!!!

Har dessutom blivit bjuden på WOK-middag hemma hos Marlene och Patrik. Mycket trevligt, mycket gott.
Efter det så drog vi vidare till Erika, Des och Tyson! Lilla mysiga bebis som bara sov, eller var jättegrinig. Haha..
Jag ska lägga in lite fina bilder här på Tyson så fort jag hittat sladden.

Meeeeeeeeeeeeeneeee..... hejdå!


Kommentarer
Postat av: marlene

Next Time Skitbossen.. Och lite mer snack om hästballen ;)

2010-10-11 @ 22:24:29
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0