paparazzi

Nu har jag faktiskt varit ute och gått ett bra tag. Skönare OCH betydligt lättare att ta sig en omgång när man har sällskap. Även om det var i telefonen. Tack Markus.

Och min hals gör ondare än någonsin just nu.
och herregud vad alla ville träffa mig imorgon.. Annie, Harri och Liniz! Någon mer som vill?
Får väl se om jag vaknar med igenväxt hals förståfrämst. Alltså.. OM jag vaknar detvillsäga.

PROMISE I'LL BE KIND
BUT I WONT STOP UNTIL THAT BOY IS MINE

Ska slänga upp världens bästa cover snart. Och har ni inte hört den innan så suger ni.
GRYM UNGE I TELL YOU!

.. apråpå Engelska. Idag skrev en kille till mig som är från Sydney. Han ville hänga med mig.
Jag blev så osäker på min Engelska så jag slutade svara. Eh...

AAAAAAAAAAAAAHHH.. ni måste få se. Jag börjar typ böla för att den här killen är så jävla genial!!!
Han som sjunger covern alltså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0