så jävla pinsamt men roligt

Man ska ju inte ångra saker man gör här i livet. Men man kan gärna skratta åt sig själv, time to time.
Idag skrattar jag åt mig själv. Grovt. Hårt. Hänsynslöst. Herreminjävlagud.

Var det någon som filmade kvällen igår eller? Vad hade jag tagit egentligen?
Det måste helt enkelt ha varit något fel på rosén jag blev bjuden på av Håk-kråk.
Så himla roligt.

Jag fick någon flipp och bara reste mig upp, klädde på mig och bara "nu drar jag" som en jävla pussy.
Vad hände där liksom? Sen blev jag kalasapa. Så mycket som jag shottade igår har jag nog aldrig gjort.
Trodde väl att jag var på någon jävla charterresa av något slag. Tack Adrian.

Nu fick jag hjärnsläpp.

Mitt alterego kom fram igår. Min svank är svullen. Min ryggrad är grå och svullen.
Vem tvingade upp mig till den där jävla strippstången?! VEM och VARFÖR!?
Aja, ingen ånger ingen ånger. Sen höll jag nästan på att riva av S's kläder. Jag tror jag stötte lite för hårt på henne. Hahahahahaha... Spank me alltså. "jag gillarr jöönte korthåriga tjäääjäär men du ee så schnöööggg!"

Ååh, jag hoppas publiken var lika onykter som mig och inte minns så mycket av det. Tack hej.

"det bluppar.. som facebookchatten.. eller är det bara i mina öron!?" - Josefine Törnberg

Idag ska vi fira Nadja och hennes boyfränd Marcus. Himla roligt att dom fyller år på samma dag (4e oktober, vi är ute i god tid) Såååååååååååatte, dags att ta en dusch och göra sig snygg för ytterligare en kväll i RÖÖÖÖKEEEEFFEKTEEEER wowowowowow!!

Satana vad ont svarren gör alltså!

kyss klyss, trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0