sveincold

Det är fuckin' iskall ute idag igen. Uppe i Norrland har dom tydligen haft snö.
KUL FÖR DOM LIKSOM! Stackars snorfian. Helvetes jävla snö. Stanna där. KOM INTE HIT!
Men det är ju kul att man får leva i skinnjacka den här vintern om jag inte rånar någon stackare på dennes fjällräven eller något annat skönt. OCH VARMT! Meeen meeen.. Kanske ska önska mig en jacka i förtidig julklapp av farmor och farfar. Dom vill ju att man ska överleva iallafall.

Mina tår korvar sig för att det är så kallt.

Nä, ska tappa upp ett hett bad nu, det gör mig gööööööööööööööööööött! DE LA GÖTT.



Å jag är mycket snyggare än dig!

Kommentarer
Postat av: snorfian

åh feina jossan! du är så söt om tänker på mig. TACK! hihi, de var hemskt och jag höll även på att blåsa bort så jag tänkte att jag sätter mig på en buss till söder vid tio ikväll'rååå!



ses vi imorgon kväll? redlösa?

jalla hejdå

2010-10-14 @ 19:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0