vill gnälla lite

Tv4.se/play.... vad är det för jävla skit!? Man kan inte gå tillbaka. Man kan bara se ETT avsnitt. Det senaste som visats. Men hallå, tänk så har jag ingen TV och vill se HELA serien? Men nej, det får man inte. För här ska man bara lägga upp det SENAAAAASTE som visats på televisionen.. vilket man själv missat!

Så nu fattar man ingenting. När dom redan har visat 2-3 avsnitt på TEVEAPPARATEN!!
Nej men neeeeej.. så kan man ju också göra.

Och tv6 då. Vad fan håller ni på med? Nu kan jag inte ens sitta och titta på bajs-såpor som Paradise Hotel mitt i natten när det inte finns någon porr att glo på. Nej men neeej. Betala 50 pix i månaden. ALDRIG I LIVET!
och med tanke på hur gamla resterande TITTARE är så kommer ni nog ändå inte tjäna så jävla mycket på det.
Och med tanke på att dom säkerligen fortfarande går i skolan kommer ni, på tv6 få en hel del telefonsamtal från arga föräldrar. För att barnen legat uppe halva natten och kollat på Paradise Hotel istället för att göra läxorna.
Och inte nog med det. DOM KOMMER INTE UPP DAGEN EFTER HELLER!!

Nej men nej.. ni är så himla smarta ni i mediavärlden.

Pfft... jag kunde iallafall blitt något om jag fortsatt i rätt bana från början.

Nää, SVT1 in my heart nuva!!!

Kommentarer
Postat av: Frebban

http://www.thepiratebay.org

2010-10-12 @ 17:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0