ahaaa

Finner det oerhört komiskt att tjejer alltid sitter och säger att killar är svin.
Det roligaste är att vi är precis likadana. Lite smartare kanske.

"HAN FÅR INTE GÖRA SÅ, MEN JAG GÖR SÅ"

Meet me halfway, eller hur var det?


Så, ge mig sanningen nu. Jag måste lära mig att hantera den någongång.
Visst blir vi aldrig av med alla dessa spel? Hur kära vi än är?
Det kommer alltid finnas något som håller gamet igång. Visst?

Vad jag än har varit med om under min livstid, och det som gjort mig till den jag är idag.
Jag kan erkänna mina brister, jag kan erkänna att jag inte alltid gör rätt.

MEN, jag VILL ändra mig. Jag vill göra allt för att ställa saker till rätta.

Men som sagt, Meet me halfway?



Kommentarer
Postat av: Sylvia

Menar du alltså att du tror att det ska vara spel med den man är tillsammans med fast man är kär? Jag tycker inte det ska vara så. Och jag menar, det är som med allt annat här i livet - det blir vad man gör det till. Pallar man inte vara ärlig i alla lägen och hellre "spelar" så gynnar det ju ingen i längden. Man bygger en relation på lögner ungefär. Är man ärlig och öppen och båda har samma inställning till det så blir det succé! Sen kan det ju vara som i mitt fall att man är lite sambognällig, men vet man om sina brister och pratar om dem öppet och att partnern i fråga är medveten om att man iallafall försöker ändra sig så kan det ju inte gå annat än bra. Men nu kan jag bara tala utifrån mitt förhållande. Och jag menar, det har ju ändå hållt 3 ½ år trots att jag är en liten bitch ibland. :)

2010-09-01 @ 12:49:14
URL: http://syliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0