Böbby Brun

Är hemma hos mamma och myser för tillfället.
Jag är nog fortfarande full tror jag.
Är smått hatisk mot män. Vad tror ni att ni är? Don't touch me.
Jag var på krigstigen igår. Jag är ingen bråkstake, men oj vad mina fistar glödde igår.
Hade NÅGON sagt något olämpligt hade det smällt rejält och jag brydde mig inte ens lite.
En notis bara: Jag hatar tjejer ännu mer.

Ingenting.

Jag är helt tom och bara back on track zero.

Sprang in i Adde igår och ville typ gråta. Han hade permis och jag har inte träffat honom på typ två år.
Men det gjorde jag inte, jag bara log och var superkvinnan. Världens snällaste människa.

Jag fick höra en sak igår. Och om jag någonsin får veta om det är sanning eller ej. Det är frågan.
Folk snackar ju mycket. Men jag blev så jävulskt, jävligt förbannad för är det sant. Då har du sett mig för sista gången. Någonsin. Och jag menar det.

Escape me..

Tiësto – Escape Me - Alex Gaudino & Jason Rooney Remix

Typ världens bästa låt just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0