"Du står inte bara i ansvar för vad du säger, utan också för det du låter bli att säga"

Precis. Så ni som inte röstade igår. Dra något gammalt över er, och kom inte och gnäll sen.
Jag tänker sitta och gnälla i min ensamhet att det har blivit som det blivit.
För JAG tycker att det är fel. Men det är MIN åsikt. För jag står inte för det som dem  i SD står för.
Och kommer aldrig att göra.

Jag orkar inte ens diskutera politik. SÅ brutalt insatt är jag inte.

Nåväl.

Nu vet jag inte ens vad jag ska fortsätta att skriva om..
Jo, man kanske skulle ta sig ett bad. Jag kan frisera mitt hår hur jag vill i detta nu.
Och då har jag inte ens någon stylingsjoxx i håret, eeeeeeeeeeeheh. Snygg tjej.

Ikväll blir det middag med min käresta - Nadja! Mys, mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0