energiknippe!

Idag? Nooooot.
Jag har duschat i femtioelva år. Natta ringde mitt i allt. Jag klev ur. (dum i huvudet..)

- hej, vad gör du?
- jag står i duschen..
- oj... förlåt? hahah
- det gör inget!
- jag ville bara tala om att det är halva priset på leg till den 29e!
- NICE! tack vad snällt.. nu fryser jag ihjäl.. puss puss
- haha, puss puss!

Yes. Jag tror jag bangar polisen och gör leget hos Nordea istället.

Senare höll jag på att svimma i duschen. Men det behövdes. LOVAR.

Men vart är alla nu då? Jag börjar bli sjukt uttråkad här hemma och jag fryser ihjäl.
Vad händer med att det är typ minusgrader!? Känns det som iallafall.

Nadja eller Amanda, ring mig nu!!!!!!!!1!!1

Ikväll spelar Sverige - Ungern. Jag kommer inte få se matchen för mina fotbollshatande vänner.
Men jag hejar på iallafall. På mina landsmän. Svennarna OCH blattarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0