"få ja ba blogga två sekunder daaa?"

Fortsättning: "meeeeeeh blogga daaaa!"


Jag och Mandis är ganska kärvänliga mot varandra så här.. alltid. Not.
Men vi älskar ju varandra ändå.

Har sovit och svettats inatt. Igår frös jag ihjäl. Men inatt hade jag "fettsvettningar" som Mandios så fint säger!
Vi svullade till rejält igår. 150g I SÅS (jag vet, vidrish) till frulle, ostbågar till lurre, chirre och dirre till mirre.
Och lite NYTTIG cola zero på det!

Kändes lite skurre att inte gå ut igår. Men jag börjar trappa ner. Nu börjar jag bli oldie igen.. och ganska nykter.
Nej men, eller alltså. Det behövs ju. Jag ska skaffa mig en hobby. Det behövs! Jag har en på G.

Nää, nu ska vi slänga oss i sängen igen och kolla gamla ENSAM MAMMA SÖKER avsnitt.
Vi är besatta! oh la la la.


- jag är så jävla mobbad asså
- men du är alltid mobbad


hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0