friiiiiiiiiiday

Igen!

Har sovit som ett as. Drog en impulstripp till IKEA med Håkan!
Vi parkade på familjeparkeringen. Haha.. Sen råkade vi gå in fel håll. Så vi gick liksom, baklänges i hela varuhuset. Han köpte till och med en "gosig mus" som vi döpte till Hugo! Jättegollig mos.

Efter att jag varit inredningstipsare så blev jag bjuden på weinerkorv's för 10:- det var skönis.
Sen bolaget, och nu sitter jag hemma hos min motti och väntar på Mandis och KANSKE Sandy, man kan ju hoppas. Jalla, jalla. Det är kul att alla fått pengar idag utom JAG. Låna pengar av mitt faderskap till busskort.
Mjaaa, det går det med.

Fan, jag vill börja jobba nu.
Och for real. TÖNT.

Näe, nu ska jag tagga till. Jag gillar att det är Fredag! GÖR DU? Eller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0