nu bliddere kväller

Idag blir det gallej! För hemma orkar vi inte sitta.
Med 14:- på kontot ska jag göra stan osäker. Eeehh.. inte riktigt så.
Jag och Nadja har gått igenom hennes "hemliga" spritskåp.

Jag köpte på mig massa juicer och lite lärre idag på Williiiiiieees.. Jag menar.
Vi GILLAR faktiskt screwdriver's. På riktigt.

Min dam är och käkar på Kinarestaurang med hennes vän och gamla kollega.
Nej, känner mig inte mobbad. Jag håller på att göra mig snygg och taggar till!
Mm, det smakar Lördag ikväll gott folk. Jag måste passa på så här innan jag börjar jobba igen!

Och ja, innan man gifter sig.
Fast... hur tänkte jag nu?

Fryser fan om fötterna.

Vad händer brorshan jao?!

Man kanske skulle göra sig en drink, nu i väntan.

Tjipp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0